jueves. 22.02.2024

La nueva Junta Directiva d’AGEPIB, encabezada por su presidente, Jaume Thomas, y acopañado del Director General d’Esports del Govern de les Illes Balears, Joan Antoni Ramonell, el Conseller de Cultura, Educació, Esports i Joventut del Consell de Menorca, Joan Pons, el Director General d’Esports de l’Ajuntament de Palma, David Salom, el President de la FELIB, Jaume Ferriol i el President de PIMEM, Jordi Mora, hicieron entrega en las diferentes categorías los Premis AGEPIB 2023.

Los premios quedaron repartidos de la siguiente manera: "Premi a la Gestió Esportiva en l'àmbit públic 2023” a: GREIM – Grupo de Rescate e Intervención en montaña de Palma de Mallorca. Recogió el premio el comandante Fuentes.

“Premi a la Gestió Esportiva en l'àmbit privat 2023” a: EPIC CAMÍ DE CAVALLS 360º (empresa 40 nord outdoor s.l). El premio lo recogió Jordi Fabrer.

“Premi al Mèrit Esportiu 2023” a: ÚRSULA PUEYO MARIMÓN.

“Premi al suport a l’Esport Balear 2023” a:  ARABAY CAFÉ en forma de UCI CONTINENTAL ILLES BALEARS ARABAY CICLING TEAM. El premio entregado al fundador y CEO de la empresa, Toni Vallcaneras.

“Premi Honorífic 2023 a tota una vida dedicada a l’esport” a: PEDRO CALDENTEY GALLARDO

AGEPIB reconoce la trayectoria de empresas y personas ligadas al mundo del deporte y su...